Klantenservice

Zelf regelen?

Regel je zaken gemakkelijk zelf. 

We zijn er voor je

Kies het onderwerp dat van toepassing is. En vind zo de hulp die je zoekt.

  • Retourneren

  • Bestellen

  • Betalen

  • Bezorgen en afhalen

  • Garantie

  • Overig

Veelgestelde vragen

Vind antwoorden op veelgestelde vragen.

    In de winkelwagen en tijdens het afrekenen kan je jouw kortingscode invullen. Klik op 'Kortingscode invoeren' en voeg jouw code toe. Werkt jouw code niet? Dan is de code niet langer geldig of voldoet de inhoud of het totaalbedrag van je winkelwagen niet aan de voorwaarden die zijn gesteld om te code te kunnen gebruiken.

    Om jou te helpen bij je aankoopbeslissing op verfwebwinkel.nl kunnen bij de producten, naast de daadwerkelijke verkoopprijs, doorgestreepte referentieprijzen worden getoond. Hieronder wordt uitgelegd welke referentieprijzen worden getoond en hoe deze tot stand komen. De laagste prijs is de laagste prijs die wij in een periode van 30 dagen voorafgaand aan de aanbieding hebben gevoerd. Bij deze vergelijkingswijze wordt het verschil tussen de huidige prijs en de doorgestreepte laagste prijs getoond ter vergelijking. Van deze vergelijkingswijze is sprake als het product over een doorgestreepte prijs beschikt die niet wordt vergezeld van de benaming "adviesprijs". De adviesprijs is de door een fabrikant of leverancier aanbevolen prijs voor een product. Deze prijs wordt door de fabrikant of leveranciers bepaald en aan ons aangeleverd. Als deze referentieprijs getoond wordt, dan staat dat bij het product aangegeven.

    De garantie varieert per product van 1 tot 3 jaar. Registreren bij de fabrikant voor de verlengde garantie is daarvoor in sommige gevallen nodig. De garantietermijn gaat in op de factuurdatum. Alle voorwaarden vind je op de garantiepagina.

    Voor (semi-)overheidsinstellingen is het mogelijk om op rekening te kopen. Vul het aanvraagformulier in en wij nemen dan contact met je op.

    Zodra we jouw product hebben ontvangen krijg je van ons een mail ter bevestiging. De reparatie van producten van onze dealermerken is vaak al binnen twee weken gefikst! In een uiterst geval kan dit voor andere merken tot en met vijf weken duren. Uiteraard doen we ons best om jouw product zo snel mogelijk weer naar je te retourneren.

    Als je bij ons online bestelt kan je kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden: - iDeal - Overschrijving - Creditcard, we accepteren Visa, Mastercard, American Express - PayPal (2,3% toeslag) - Achteraf betalen met Klarna - In termijnen betalen kan via In3 of SprayPay - Cadeaubon -Kom je jouw bestelling in de showroom ophalen dan kan je daar contant betalen, pinnen of met creditcard betalen. Andere betaalmethoden zijn niet mogelijk in de showroom. Let op: als je hebt gekozen voor Klarna, PayPal, SprayPay of In3, kan je jouw bestelling niet op komen halen.

    Dit gaat helaas niet. Je kan jouw retour aanvragen via het online retourformulier en de set daarna aan ons retourneren. Je kan (vervolgens) zelf het juiste product bestellen.

    Wij verzenden pas als de gehele bestelling op voorraad is. De levertijd van jouw bestelling kan je vinden in jouw orderbevestiging. Kan je niet wachten en wil je de producten die op voorraad zijn eerder ontvangen? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden.

    Dat is geheel afhankelijk van de voorraadstatus van de door jou bestelde producten bij onze leveranciers. Wij werken er hard aan jouw bestelde producten zo snel mogelijk te leveren. Zodra de nazending wordt verzonden ontvang je een mail van ons.

    Als je van ons een Track&Trace hebt ontvangen dan is jouw bestelling overgedragen aan de bezorgdienst. De status van de verzending is zichtbaar zodra de vervoerder de eerste scan heeft uitgevoerd. Via deze Track&Trace kan je volgen wanneer jouw pakket wordt bezorgd. Zie je de melding 'Wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces' dan is de vervoerder nog bezig met de verwerking van jouw pakket. We vragen je in dat geval om geduld.

Of neem contact op